Garantie en retouren

Met al uw op- of aanmerkingen kunt u terecht bij onze medewerkers. Zij stellen alles in het werk om u te helpen met een passende oplossing.

Retourartikelen

Overbodige en onjuist bestelde artikelen kunt u binnen 3 maanden en in overleg aan ons retourneren. Mochten producten of diensten onvolkomenheden vertonen dan zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. Wij halen retourartikelen kosteloos op het gewenste adres op, maar u kunt ze ook zelf terugbrengen naar uw Centercon vestiging. Als u de te retourneren goederen voorziet van een compleet ingevuld retourformulier kunnen wij zorgen voor een snelle administratieve afhandeling.

Garantie

Afhankelijk van het artikel geldt een garantietermijn. In geval van materiaalfouten zal Centercon het artikel (na beoordeling en overleg) vervangen, repareren of crediteren. Bij artikelen die onder fabrieks- of importeursgarantie zijn geleverd, bemiddelen wij in een goede afhandeling met de betrokken fabrikant.

Retouren doorgeven

Heeft u geen retourformulier? Vraag de retourformulieren aan via het contactformulier of via één van onze chauffeurs. Ook kunt het retourformulier downloaden via onderstaande banner.

 

Voorwaarden

Retouren

Retouren worden alleen in behandeling genomen indien deze vergezeld zijn van een volledig ingevuld en ondertekend retourformulier, schriftelijke opgaaf van reden van de retourzending en een kopie van de originele pakbon en/of factuur. Dit geldt ook na telefonisch overleg met Centercon. Zonder vermelding van het serienummer wordt de aanvraag niet in behandeling genomen.

Transportschade

De verpakking en inhoud dienen altijd vóór ontvangsttekening gecontroleerd te worden. Eventuele beschadigingen dienen op de vrachtdienst door de ontvanger vermeld te worden. Transportclaims worden alleen in behandeling genomen indien een kopie van de vrachtbrief is bijgevoegd waarop de schade is aangetekend.