Garantie en retouren

Overbodige en onjuist bestelde artikelen kunt u in overleg retourneren. Mochten producten of diensten onvolkomenheden vertonen dan zoeken wij samen met u naar een passende oplossing.

Retourartikelen

Er zijn vele redenen waarom een artikel retour moet. Het kan overbodig zijn, niet in goede staat ontvangen of onjuist besteld of geleverd. In overleg met onze medewerkers is er altijd een oplossing te vinden. Ligt u op een van onze eigen transport routes? Dan halen wij retourartikelen kosteloos op, maar u kunt ze ook zelf terugbrengen bij uw Centercon vestiging. 

Garantie

Afhankelijk van het soort artikel geldt een garantietermijn. In geval van materiaalfouten zal Centercon het artikel (na beoordeling en overleg) vervangen, repareren of crediteren. Bij artikelen die onder fabrieks- of importeursgarantie zijn geleverd, bemiddelen wij in een goede afhandeling met de betrokken fabrikant.

Onvolkomenheden 

Mocht u onvolkomenheden ontdekken in de geleverde producten of diensten, breng ons dan zo snel mogelijk op de hoogte. 

Klachtafhandeling

Met al uw op- of aanmerkingen kunt u terecht bij onze medewerkers. Zij stellen alles in het werk om u te helpen met een passende oplossing.

Retouren doorgeven

Vraag uw retourbonnenboekje vandaag nog aan: klik hier
Direct doorgeven? Download hier het garantie- en retourformulier: klik hier