Administratiegemak

Centercon maakt het u graag zo gemakkelijk mogelijk. Daarom kunt u kiezen hoe u de factuur wilt ontvangen en bieden wij u meerdere betaalmogelijkheden.

  1. Facturen per email, maakt u hier al gebruik van?
    Het is mogelijk om onze facturen via email te ontvangen. Dan krijgt u de factuur per mail in pdf vorm in plaats van de gebruikelijke papieren factuur. Dit is efficiënt en bovendien beter voor het milieu, wat weer goed aansluit bij ons MVO beleid. Wilt u voortaan ook liever de facturen op deze wijze ontvangen? Laat het ons weten via: factuur@centercon.nl tnv Financiele Administratie.
  2. Contant en PIN
    Tijdens de openingstijden kunt u contant betalen aan de balie van uw Centercon vestiging. In Rotterdam kunt u ook pinnen.
  3. Betalen op rekening
    Alle artikelen kunt u op rekening aanschaffen als u dat bent overeengekomen met de medewerkers van uw Centercon vestiging. De standaard betalingstermijn bedraagt dertig dagen.
  4. Automatische betalingsverwerking
    Bij automatische betalingsverwerking schrijven wij de factuurbedragen van uw rekening af binnen een gezamenlijk overeengekomen termijn. Vooraf kunnen wij u per post of mail een melding sturen van vervallen facturen. Automatische betalingsverwerking zorgt voor een snellere administratieve afhandeling voor u en voor Centercon. Bovendien voorkomt het fouten.
  5. Onze facturen
    Wij factureren dagelijks. Standaard ontvangt u voor iedere order een factuur. Als u dat wenst kunt u ook verzamelfacturen van alle orders per dag aanvragen. Online kunt u natuurlijk elke dag uw facturen digitaal raadplegen en printen.